Jag gjorde det

I dag tog jag beslutet att stänga min facebook :)
Jag har även tagit ett svårt beslut till ....
Jag har bestämt mig för att inte prata igen någonsin med den en betydelse full person ..
Det gör så jävla ont i mig , men kan inte såra mig själv mera kan inte straffa mig själv längre ...
Jag måste börja älska mig igen ...
Ireally want you med James blunt får mig att stor gråta ångesten väller över mig som en Ångvält ...
Smack  säger det så e den där o förtär mig själsligt det e i min tid på jorden att få vara lycklig ...
Kärleken är till för ett få tal människor  tvåsamhet är ingen själv klarhet  jag menad att va själv jag ...
Stötter bort de som börjar gilla mig  för vem kan gilla en så sarjad själ som inte kan göra rätt i något ..
Jag måste  jag måste ... lära mig att va själv  inte låta människor komma nära mig för jag gör dem bara illa
Detta är mitt sätt ....
Jag tror att allt har en mening verkligen ...
Men detta är bara för mycket
Sorg är väl ändå inte det enda jag kan känna eller ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0