1 advent snart

Idag har det snöat o snöat oj oj ....
Andra dagen på jobbet efter att varit sjukskriven i 3 månader sååååå skönt att komma tillbaka till alla goa arbets kamrater :)
Efter jobbet åkte jag till älsklingen o hämtade den lilla älsklingen Astrid  som skulle va med alla flickorna :)
Oj oj två mördar hundar sa linda med glimten i blicken :) alla tre flickorna e så goa o snälla ;)
NU ligger dom utslagna efter att varit i stackedala o i skättilljunga ...
Jag o linda var hämta lite julsaker ... får ju ta tag i att hämta mina saker nu  när jag mår bättre ...
Stackars linda som e min sambo har varit jätte sjuk i dag så synd om henne massa kramar till henne ..
Minna som är Linda dotter på 8 år var på gen rep hon skall sjunga med calle christiansson  i morgon fredag :)
Ska bli jätte spännande o se detta :D Nu ska jag pausa litta o röka dricka kaffe :)

Kommentarer
Postat av: miss liii

Söta du. Älskar dig gumman. Puss

2010-11-25 @ 20:39:41
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0